Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Και φτασαμε στο τελοςς...

Και ναι,καπως ετσι φτανουμε στο τελος και αυτης της σχολικης χρονιας..!Επιτελους αυριο το τελευταιο μας μαθημα(ΦΥΣΙΚΗ-επερχεται πανικος αλλα ΤΕΛΙΩΝΟΥΜΕ)και νομιζω πως αξιζει να γινει μια ανασκοπηση της χρονιας..!Φετος ζησαμε πολλα!!Ερωτες,ιντριγκες,γελια,κλαματα,πανικος,αγχος,νευρα..Αυτη η χρονια τα ειχε ΟΛΑ:Ο
Για μενα η χρονια αυτη ηταν οντως ιδιαιτερα σημαντικη..!Αρχικα,αρχισε με οχι και τοσο καλους οιωνους αφου η κολλητη μου θα αλλαζε σχολειο!Ειχα πραγματικα απογοητευτει!Ομως τελικα η αλλαγη αυτη δεν επηρεασε πολυ την σχεση μας,γιατι ακομα συνεχιζει να ειναι η Φου μου<3 Εκτος ομως απο το γεγονος οτι η αλλαγη ενδυναμωσε τους δεσμους της φιλιας μας,αποτελεσε και παραγοντα της δικης μου αλλαγης..!Γνωρισα καινουρια ατομα,δεθηκα με αλλα,εμαθα να συμβιβαζομαι και να αντεχω διαφορες καταστασεις!Επειτα,κατα την διαρκεια της χρονιας ενιωσα για πρωτη φορα εντονα σναισθηματα!Αμεριστος ενθουσιασμος,τρελες απογοητευσεις,κλαματα!Ομως,ενταξει,ειμαστε ακομη καλα γιατι οτι δεν μας σκοτωνει μας κανει απλα πιο δυνατους;)Και γω εγινα πολυ πιο δυνατη και καταλαβα οτι στην ζωη δεν ερχονται παντα τα πραγματα ροδινα..!Ηρθα αντιμετωπη με καταστασεις που ημουν ανημπορη να λυσω και πολλες φορες δεν μπορεσα να βοηθησω τους ανθρωπους που ηταν γυρω μου και μου ζητουσαν βοηθεια..!Περασαμε πολλα φετος οντως..!Νομιζω πως αυτην την χρονια δεν θα την ξεχασω ευκολα καθως την περασα με ατομα που αγαπω ιδιαιτερα:DΑντε,και καλο μας καλοκαιρι παιδες!!!!(Υ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου