Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Ερωτευομαι...

Συναισθηματα..Αγαπη,ερωτας,χαρα,ζηλεια,ευτυχια,λυπη,δυστυχια,απογοητευση!Ολοι μας λιγο πολυ τα εχουμε βιωσει(ή σχεδον ολοι).Το ξερω πως ειναι δυσκολο να υποστηριζω πως εχω νιωσει τοσο μεγαλα συναισθηματα σε τοσο μικρη ηλικια ομως οπως οι φιλοι μου γνωριζουν εχω μια ταση να μεγαλοποιω τα πραγματα!Ετσι νιωθω πιο σημαντικη;)Τελοσπαντων ομως..!Αποφασισα να ασχοληθω σημερα με το τι σημαινει "ερωτευομαι"!
Ειναι απο τα ρηματα που στον καθενα μας θυμιζει κατι διαφορετικο..Ισως ενα προσωπο,σε αλλουσ ενα συναισθημα,σε αλλους μια κατασταση,σε αλλους μπορει και τιποτα..!Ομως για οσους νομιζουν οτι εχουν χτυπηθει απο το φτερωτο αγγελακι ας διαβασουν το παρακατω λογια..(Δικα μου ή φιλων μου)και ειμαι σιγουρη πως καποιο απο αυτα θα ειναι οντως αντιπροσωπευτικο!
Ερωτευομαι σημαινει ειμαι αφηρηεμενη,σκεφτομαι μονο αυτον.
Ερωτευομαι σημαινει ολος ο κοσμος μου γυρναει γυρω του/της.
Ερωτευομαι σημαινει ειμαι χαρουμεμη,λυημενη,αδιαφορη,τρελη,προβληματισμενη.
Ερωτευομαι σημαινει πονω και απογοητευομαι.
Ερωτευομαι σημαινει καθε τραγουδι να παιρνει την οψη του/της.
Ερωτευομαι σημαινει να τον κοιταζω επι ωρες απο μακρυα παρατηρωντας τις κινησεις του/της.
Ερωτευομαι σημαινει κολλαω,δεν βλεπω κανεναν αλλον γυρω μου.
Ερωρευομαι σημαινει να περναει διπλα μου και να τρεμω.
Ερωτευομαι σημαινει να περιμενω να στειλει πρωτος/πρωτη μηνυμα.
Ερωτευομαι σημαινει να θελω να μαθω τα παντα για αυτον/ην.

Αυτα και αλλα τοσα μπορει να σκεφτει κανενας για να δωσει ερμηνεια σε αυτο το περιεργο διαβολακι/αγγελακι!Δεν ξερω αν τελικα ειναι ευκολο να ορισουμε τι σημαινει ερωτευομαι παντως ειμαι σιγουρη πως ο καθενας μας μπορει να δωσει εναν αρτιο ορισμο!Γιατι πολυ απλα κανενας μας δεν ξερει τι ειναι τελικα ερωτας!:p

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου